Vi er glade for at kunne præsentere næste indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 fra kl. 13.00.
Indlægsholder:
Emne:
Med baggrund i Jes' mange års erfaring med både intern og ekstern kundeservice giver han os et indblik hvordan han har tacklet de mange strategiske valg, som han har stået overfor.
Jes kommer bl.a. ind på
Jes Badstue Pedersen kommer med over 20 års erfaring inden for kundeservice, og han er noget af en ekspert på området.
Jes har arbejdet i forskellige ledende stillinger i branchen. Netop nu er han Senior Customer Experience & Service Manager hos Allente Nordic, hvor han er ansvarlig for at skabe en fremragende kundeoplevelse og service for virksomhedens nordiske B2B-segment.
Tidligere har Jes haft en lang karriere hos Canal Digital Denmark A/S, både som CRM Director og Director of Customer Experience - I denne sidstnævnte stilling var han ansvarlig for at udvikle og levere en førsteklasses kundeoplevelse i Danmark. Han har opnået imponerende resultater som at reducere kundechurn, øge antallet af kunder og forbedre virksomhedens Net Promoter Score (NPS).
Jes er en erfaren leder med en stærk evne til at lede teams og implementere strategier, der øger kundetilfredshed, loyale kunder og forretningsresultater.
Vi er glade for at Jes Badstue Pedersen vil dele sine erfaringer på konferencen og vi ser frem til en inspirerende indlæg om de strategiske valg ved ekstern og intern kundeservice.
Kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 vil fokusere på at dele "best practice" og de nyeste tendenser inden for kundeservice, og vil samle ledere og eksperter fra forskellige brancher og virksomheder.
Deltagelse i konferencen er gratis og henvender sig især til dig som på ledelses-niveau arbejder med kundeservice og kundeserviceteams.
Se det fulde program for vores Kundeservice-konference og tilmeld dig allerede nu.