Motivationsprofiler - Motivér rigtigt
Motivér dine profiler rigtigt Kend arketyperne og hvad der driver dem Motivation er af afgørende betydning for vores præstationer og trivsel på arbejdspladsen. Hos The Call Company benytter vi bl.a. ...
Motivér dine profiler rigtigt Kend arketyperne og hvad der driver dem Motivation er af afgørende betydning for vores præstationer og trivsel på arbejdspladsen. Hos The Call Company benytter vi bl.a. ...
Motivationsprofiler Kend arketyperne og hvad der driver dem Motivation er af afgørende betydning for vores præstationer og trivsel på arbejdspladsen. Men som leder kan du gå videre end blot tal og ...
Dyrenes Alliance Dyrenes Alliance har arbejdet sammen med The Call Company i nu lidt over et år på at samle flere medlemmer til foreningens kamp for alle dyrs rettigheder – og det har givet pote.
Motivationsprofiler Nøglen til at styrke produktivitet og trivsel Motivation er af afgørende betydning for vores præstationer og trivsel på arbejdspladsen. Men som leder kan du gå videre end blot tal ...
Præsentation af konferencens sidste indlægsholder Vi er glade for at kunne præsentere næste indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 fra kl. 13.00. ...
Er du i tvivl om ekstern kundeservice er det rigtige for din virksomhed? Bare rolig - du er ikke alene. For knap 3 ud af 4 af vores adspurgte CEOs, Kundeservicechefer og Teamledere handler det om ...
Du kender ham sikkert. Den vrede kunde, som - sikkert berettiget - ringer ind til dig i kundeservice og har én agenda; at få afløb for den uretfærdighed, som han har mødt ved brug af dit produkt ...
Præsentation af anden indlægsholder Vi er glade for at kunne præsentere dagens sidste indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 fra kl. 13.00. Indlægsholder: ...
Kundeservicefunktionen er ofte dine kunders første møde med din virksomhed, den skaber kundetilfredshed, den gør en potentiel opsigelse til en glad kunde, den håndterer ordre, svarer på ...
Præsentation af første indlægsholder Nu kan vi præsentere første indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 fra kl. 13.00. Indlægsholder: Linea Svendsen Emne: ...
Sæt kryds i kalenderen Torsdag den 21. september 2023 Denne dag afholder The Call Company en Kundeservice-konference. Det sker på vores adresse på Ny Banegårdsgade 48 i Aarhus. Konferencen vil ...
Tæt samarbejde
Effektiv fundraising med en blød tilgang Lungeforeningen har aldrig benyttet sig af fundraising gennem telemarketing, men med næsten en halv million danskere, der lider af lungesygdommen KOL, er ...