Viden - Nyheder - Know-How

Ny direktør hos The Call Company

Ny direktør hos The Call Company

Forfatter:MOGENS LAURSEN
Velkommen til Mads Lykke Salling Den 17. marts 2025 tiltrådte Mads Lykke Salling som ny direktør for The Call Company. Han overtager posten efter Jonathan Offersen, der har valgt at prøve kræfter med nye udfordringer.

KK25 - Kend dig selv og dit team

Præsentation af indlægsholder Nu kan vi præsentere første indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 13. marts 2025 fra kl. 12.30. Indlægsholder: Cherina Røsand Emne: Kend dig selv ...

World Animal Protection - en vigtig kamp

En organisation med en vigtig kamp World Animal Protection er en global non-profit organisation, der i mere end 70 år har kæmpet for at skabe en verden, hvor dyr lever fri for lidelse og udnyttelse. ...

Lungeforeningen - Fokus på mennesket

En forening med fokus på mennesket Lungeforeningen er en patientforening, som hver dag hjælper lungesyge danskere i form af rådgivning, genoptræning og støtte til et bedre liv med en kronisk sygdom.

Motivationsprofiler - Motivér rigtigt

Motivér dine profiler rigtigt Kend arketyperne og hvad der driver dem Motivation er af afgørende betydning for vores præstationer og trivsel på arbejdspladsen. Hos The Call Company benytter vi bl.a. ...

Motivationsprofiler - Kend typerne

Motivationsprofiler Kend arketyperne og hvad der driver dem Motivation er af afgørende betydning for vores præstationer og trivsel på arbejdspladsen. Men som leder kan du gå videre end blot tal og ...

Telemarketing for dyrs rettigheder

Dyrenes Alliance Dyrenes Alliance har arbejdet sammen med The Call Company i nu lidt over et år på at samle flere medlemmer til foreningens kamp for alle dyrs rettigheder – og det har givet pote.

Motivationsprofiler - Nøglen til trivsel

Motivationsprofiler Nøglen til at styrke produktivitet og trivsel Motivation er af afgørende betydning for vores præstationer og trivsel på arbejdspladsen. Men som leder kan du gå videre end blot tal ...

DOs & DON'Ts i ekstern kundeservice

Præsentation af konferencens sidste indlægsholder Vi er glade for at kunne præsentere næste indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 fra kl. 13.00. ...

Ekstern kundeservice - i tvivl eller tryg?

Er du i tvivl om ekstern kundeservice er det rigtige for din virksomhed? Bare rolig - du er ikke alene. For knap 3 ud af 4 af vores adspurgte CEOs, Kundeservicechefer og Teamledere handler det om ...

Hvordan håndterer du vrede kunder?

Du kender ham sikkert. Den vrede kunde, som - sikkert berettiget - ringer ind til dig i kundeservice og har én agenda; at få afløb for den uretfærdighed, som han har mødt ved brug af dit produkt ...

Kundeservice og Michelin Stjerner

Præsentation af anden indlægsholder Vi er glade for at kunne præsentere dagens sidste indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 fra kl. 13.00. Indlægsholder: ...

Hvad koster en kundeservice-medarbejder?

Kundeservicefunktionen er ofte dine kunders første møde med din virksomhed, den skaber kundetilfredshed, den gør en potentiel opsigelse til en glad kunde, den håndterer ordre, svarer på ...

Hvordan AI vil forandre kundeservice-branchen, som vi kender den

Præsentation af første indlægsholder Nu kan vi præsentere første indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 fra kl. 13.00. Indlægsholder: Linea Svendsen Emne: ...

Invitation til Kundeservice-konference

Sæt kryds i kalenderen Torsdag den 21. september 2023 Denne dag afholder The Call Company en Kundeservice-konference. Det sker på vores adresse på Ny Banegårdsgade 48 i Aarhus. Konferencen vil ...

C More - Kundeservice og samarbejde

Tæt samarbejde

Lungeforeningen - Fundraising

Effektiv fundraising med en blød tilgang Lungeforeningen har aldrig benyttet sig af fundraising gennem telemarketing, men med næsten en halv million danskere, der lider af lungesygdommen KOL, er ...