The Call Company – Nyheder og Nyttig Viden

Hvordan AI vil forandre kundeservice-branchen, som vi kender den

Skrevet af JONATHAN N. OFFERSEN | 3. maj 2023 09:35:50 Z

Præsentation af første indlægsholder

Nu kan vi præsentere første indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 fra kl. 13.00.

Indlægsholder: 

Linea Svendsen

Emne:

Hvordan AI vil forandre kundeservice-branchen, som vi kender den.

I oplægget vil Linea Svendsen gøre os skarpere på, hvordan AI-teknologi vil ændre kundeservicebranchen i fremtiden, så virksomheder kan udnytte AI til at forbedre kundeoplevelsen og samtidig optimere medarbejderoplevelsen.

Linea deler sin ekspertise om de nyeste udviklinger inden for AI og giver eksempler på, hvordan AI bliver brugt i kundeservice i dag.

Om indlægsholderen:

Linea Svendsen er en erfaren og kompetent Conversational AI-specialist, og hun har gennem mange år arbejdet med chatbots. Faktisk startede hun Topdanmarks chatbot-indsats tilbage i 2016 og byggede den første danske bot på Facebook Messenger.

Hendes fokus på at skabe en fremragende kundeoplevelse er omdrejningspunktet i arbejdet med at bygge effektive bots. Som en af de få Conversational AI-specialister i Danmark har Linea Svendsen også rådgivet en række kunder og fokuseret på at sikre fremragende kundeoplevelser gennem Conversational AI-løsninger.

Linea Svendsen er dertil erfaren underviser og taler på konferencer - senest på Markedsføring's seminar: AI – from hype to use.

 

 

Kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 vil fokusere på at dele "best practice" og de nyeste tendenser inden for kundeservice, og vil samle ledere og eksperter fra forskellige brancher og virksomheder.

Deltagelse i konferencen er gratis og henvender sig især til dig som på ledelses-niveau arbejder med kundeservice og kundeserviceteams. 

 

 

Se det fulde program for vores Kundeservice-konference og tilmeld dig allerede nu.