Tæt samarbejde

C More har tidligere outsourcet deres kundeservice til et bureau med base i udlandet, men var i 2019 på udkig efter en samarbejdspartner med større nærvær, tættere samarbejde og mere løbende sparring, med henblik på at yde den bedste kundeservice til både nye og eksisterende kunder.

Valget faldt på The Call Company og gennem et tæt samarbejde håndterer vi i dag følgende for C More:

  • Kundeservice
  • Opsigelser/fastholdelser
  • Kundesupport
  • Facebook
  • Messenger
  • Callbacks
  • Email
  • Trustpilot

Om C More

C More er en nordisk streamingtjeneste og fra 2017-2019 Danmarks hurtigst voksende streamingtjeneste rent kendskabsmæssigt.

C More er premiumleverandør af nordiske egenproduktioner (krimiserier og drama) samt film og serier i Norden. De mange serier og film findes på streamingtjenestens egen platform samt distribueres med et stort antal betalings-tv-kanaler via landets største TV-operatører.

Se filmen herunder om vores samarbejde med C More:

 

left-quote Created with Sketch.

Med en gennemsnitlig svartid på 21 sekunder er vores kundeservice langt mere effektiv en tidligere. Samtidig er vores kunder også langt mere tilfredse med vores service. 

Jens Melholt Andreasen
Head of OTT, C More DK
DANIEL KLENTZ
Post by DANIEL KLENTZ
7. marts 2023 14:20:00 CET
Daniels rolle som Head of KPI og teamleder i The Call Companys kundeserviceafdeling varetages med hensyn til to store temaer; Motivation og professionalisme. Kundeservice er det perfekte match til Daniel, der brænder for at gøre det ekstra for kunden og sørge for, at de har en positiv oplevelse. Daniels medarbejdere har forskellige motivationsprofiler, så det gælder om at spore sig ind på deres individuelle behov. Fælles for hele afdelingen er dog, at der er muligheder og ansvar til dem, der opsøger det. Det var sådan Daniel selv fik sin start, og det vil han gerne give videre.