Præsentation af anden indlægsholder

Vi er glade for at kunne præsentere dagens sidste indlægsholder til vores kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 fra kl. 13.00.

Indlægsholder: 

Morten Grabowski Kjær

Emne:

Fokus på den gode kundeoplevelse

Morten Grabowski Kjær tager os med ind i Luksusbabys univers og ikke mindst deres kundeservice-univers. Kundeservice er for Luksusbaby lige så vigtigt som en Michelin stjerne er for en restaurant. Du skal føle, at du har fået verdens bedste kundeservice. Og du må ikke sidde tilbage og være i tvivl om du har valgt en rigtige størrelse.

Hos Luksusbaby er målet den gode kundeoplevelse, og der er ingen kompromiser.

Om Luksusbaby:

Et sæt tvillinger satte skub i drømmen

Hvad der senere skulle vise sig at blive startskuddet til Luksusbaby meldte i 2013 sin ankomst til verden. Et sæt tvillinger ved navn Noor og Naia sendte mor Ann-Louise på barsel, mens far Morten passede sit arbejde ved politiet.

Barselsboblen satte gang i tanker omkring børnetøj til de mindste. Med stor passion for at yde god kundeservice og samme gældende for moden - opstod der hurtigt et reelt behov for et univers, hvor udvalg, indhold, særpræg af personlighed og ikke mindst service skulle gå op i en højere enhed.

Tanken om en webshop, der sælger kvalitetstøj til børn, hvor kunden altid kommer først, og kompromiser er en by i Rusland, tog hurtig fart.

Morten selv er en passioneret iværksætter, og ud over at være founder af Luksusbaby A/S, lever og ånder han for iværksætteri i sin fritid. Han har en utømmelig energikilde og evner at producere og generere idéer, hvor kun tiden begrænser projekterne. 

 

 

Kundeservice-konference torsdag den 21. september 2023 vil fokusere på at dele "best practice" og de nyeste tendenser inden for kundeservice, og vil samle ledere og eksperter fra forskellige brancher og virksomheder.

Deltagelse i konferencen er gratis og henvender sig især til dig som på ledelses-niveau arbejder med kundeservice og kundeserviceteams. 

 

Deltag_konference_AI

 

Se det fulde program for vores Kundeservice-konference og tilmeld dig allerede nu.

 

JONATHAN N. OFFERSEN
Post by JONATHAN N. OFFERSEN
maj 16, 2023